Cikkünk a HVG tavaszi Építőipari Trend rovatában

Cikkünk a HVG tavaszi Építőipari Trend rovatában

Cikkünk a HVG tavaszi Építőipari Trend rovatában

Megjelent az Építési Piaci Prognózis 2022-2025 tanulmány

Megjelent az Építési Piaci Prognózis 2022-2025 tanulmány

Megjelent az Építési Piaci Prognózis 2022-2025 tanulmány

HVG Ingatlan Plusz – mi írtuk...

HVG Ingatlan Plusz – mi írtuk...

HVG Ingatlan Plusz – mi írtuk...

Ismerje meg az Év háza 2020 nyerteseit

Ismerje meg az Év háza 2020 nyerteseit

Ismerje meg az Év háza 2020 nyerteseit

Webináriumok

Webináriumok

Webináriumok

HVG Ingatlan Plusz – mi írtuk...

HVG Ingatlan Plusz – mi írtuk...

HVG Ingatlan Plusz – mi írtuk...

Ismerje meg az Év háza 2020 nyerteseit

Ismerje meg az Év háza 2020 nyerteseit

Ismerje meg az Év háza 2020 nyerteseit

Várépítő Pályázat 2021

Várépítő Pályázat 2021

Várépítő Pályázat 2021

Zöld Építés Podcast

Zöld Építés Podcast

Zöld Építés Podcast

Webináriumok

Webináriumok

Webináriumok

previous arrow
next arrow
Slider

MEPS - Hőszigetelj a holnapért!

A Hőszigetelj a holnapért! a Magyar EPS Gyártók Egyesülete évek óta folyó ismeretterjesztő kampányának mottója és fő üzenete. Jelentése több rétegű: utal a szigorodó hőtechnikai szabályozásra és tágabb értelemben a jövőre: saját, családunk, otthonunk és a Föld jövőjére.
Amellett, hogy népszerűsíti az EPS (expandált polisztirol) hőszigetelőanyagokat, mint könnyen elérhető, környezetvédelmi szempontból is releváns termékeket, célja a termékcsoportot övező tévhitek eloszlatása is. Az évek óta folyó kommunikáció a témát gazdasági, gazdaságossági és ökológiai fókuszpontok mentén dolgozza fel klasszikus és rendhagyó eszközöket alkalmazva. video

raabbÓLINTASZ az új fürdőszobára?

A Raab Karcher a fenti fősorral hirdette meg vásárlói számára pontgyűjtő akcióját 2016 őszén, amelynek kommunikációs támogatására kaptunk megbízást. 2 hónapig tartó aktivitás kreatív anyagainak kidolgozása mellett a média tervezői és -vásárlói feladatokat is elláttuk. Az őszi kampányt az online csatornákon történő megjelenések mellett, rádióspotok, direkt marketing és eladáshelyi eszközök is támogatták.

Work Force – Van munkám!

A 100 %-ban magyar tulajdonban lévő Work Force Kft. javaslatunk alapján hívta életre a „VAN MUNKÁM!” kampányt, amelynek célja a munkaerő kölcsönzés, mint foglalkoztatási forma széles körben ismertté és szimpatikusabbá tétele. Ez az üzenet képezte az integrált kommunikációs kampány alapját, aminek egyik sarkalatos pontja a havonta kiküldött sajtóanyag volt.

A „VAN MUNKÁM!” kampány integrált kommunikációjának szerves része volt a Work Force Café Rendezvénysorozat. A szakmai fórum célja a cég jelenlegi és jövőbeni partnereiknek hírt adni a munkaerő piacot, a kölcsönzési és közvetítői munkaerőpiacot érintő legfontosabb aktualitásokról és teret biztosítani a HR szektorban dolgozók tapasztalatainak megosztására, megvitatására.

Gyorsmenü

Ez megy nálunk a Facebookon

Vegye fel a kapcsolatot Velünk!

Budaörs Office Park
Budaörs 2040, Szabadság út 117. A épület, fsz. 6
Ügyfélkapcsolattartók +36 23 611-028
Irodavezetés és asszisztencia +36 23 611-029 
e-mail: iroda@buildmarketing.hu