A CRLT sokéves építőipari tapasztalattal, márkafüggetlen hazai forgalmazóként kínál szálcement homlokzatburkolati és tetőfedő anyagokat, acél és alumínium fémlemez termékeket és kerámia homlokzati rendszereket. Az ismert építőanyag márkákat kínáló cég teljes körű szolgáltatásának megismertetése fontos feladat az induló vállalkozás számára. Az gyakorlati, napi munkát segítő üzeneteken túl az építészeknek szóló kommunikáció látványos referenciákra épül.
Az EQUITONE, a belga Etex csoport tagjaként a szálcement szerelt homlokzatburkolatok vezető márkája, amelynek magyarországi ismertségén annak hazai megjelenése óta dolgozunk. A kommunikációs program népszerű eleme az évente megrendezett építészpályázat, amelyre megvalósult projektek és terv szinten álló épületek is pályázhatnak. A kommunikációnak is folyamatosan témát adó, egész évben aktuális pályázat díjátadójának népszerűsége a pályázat rangját mutatja.
A Hőszigetelj a holnapért! a Magyar EPS Gyártók Egyesülete évek óta folyó ismeretterjesztő kampányának mottója és fő üzenete. Jelentése több rétegű: utal a szigorodó hőtechnikai szabályozásra és tágabb értelemben a jövőre: saját, családunk, otthonunk és a Föld jövőjére.
Amellett, hogy népszerűsíti az EPS (expandált polisztirol) hőszigetelőanyagokat, mint könnyen elérhető, környezetvédelmi szempontból is releváns termékeket, célja a termékcsoportot övező tévhitek eloszlatása is. Az évek óta folyó kommunikáció a témát gazdasági, gazdaságossági és ökológiai fókuszpontok mentén dolgozza fel klasszikus és rendhagyó eszközöket alkalmazva. video
A Raab Karcher a fenti fősorral hirdette meg vásárlói számára pontgyűjtő akcióját 2016 őszén, amelynek kommunikációs támogatására kaptunk megbízást. 2 hónapig tartó aktivitás kreatív anyagainak kidolgozása mellett a média tervezői és -vásárlói feladatokat is elláttuk. Az őszi kampányt az online csatornákon történő megjelenések mellett, rádióspotok, direkt marketing és eladáshelyi eszközök is támogatták.
A 100 %-ban magyar tulajdonban lévő Work Force Kft. javaslatunk alapján hívta életre a „VAN MUNKÁM!” kampányt, amelynek célja a munkaerő kölcsönzés, mint foglalkoztatási forma széles körben ismertté és szimpatikusabbá tétele. Ez az üzenet képezte az integrált kommunikációs kampány alapját, aminek egyik sarkalatos pontja a havonta kiküldött sajtóanyag volt.
A „VAN MUNKÁM!” kampány integrált kommunikációjának szerves része volt a Work Force Café Rendezvénysorozat. A szakmai fórum célja a cég jelenlegi és jövőbeni partnereiknek hírt adni a munkaerő piacot, a kölcsönzési és közvetítői munkaerőpiacot érintő legfontosabb aktualitásokról és teret biztosítani a HR szektorban dolgozók tapasztalatainak megosztására, megvitatására.