ÖTSZÖR ANNYIAN KÉRTEK AJÁNLATOT, MINT AMIT AZ ÜGYFÉL VÁRT

A Joy magazin – Joy napok kuponjai között ritkán szerepel építőanyagot népszerűsítő, azt kedvezményesen kínáló ajánlat. Ügyfelünk, a Hella ÁNR Árnyékolástechnika Kft. 2015. tavaszán döntött úgy, hogy csatlakozik a népszerű "JOY napokhoz". Célja az aktivitással az volt, hogy a fogyasztók, és döntően a nők megismerjék az exkluzív napellenzők és árnyékolók világát.

A koncepció során a kiindulási pont volt, hogy a megcélzott hölgyek fejében az árnyékolók nem annyira építőanyag, hanem inkább „design termék” kategóriát képviselnek, amely az életminőségben, komfortérzetben is szerepet játszik.

A megbízás alapján elkészítettük az aktivitást támogató microsite-ot, amely a www.joykupon-arnyekolok.hucímen volt elérhető, valamint elkészítettük a szükséges grafikai anyagokat.

A kampány eredményeiről – konkrét számok nélkül - elmondható, hogy a cég ötször annyi ajánlatot adott ki, mint amennyit a kampány elején elvárt.

 

A koncepció során a kiindulási pont volt, hogy a megcélzott hölgyek fejében az árnyékolók nem annyira építőanyag, hanem inkább „design termék” kategóriát képviselnek, amely az életminőségben, komfortérzetben is szerepet játszik.

A megbízás alapján elkészítettük az aktivitást támogató microsite-ot, amely a www.joykupon-arnyekolok.hucímen volt elérhető, valamint elkészítettük a szükséges grafikai anyagokat.

A kampány eredményeiről – konkrét számok nélkül - elmondható, hogy a cég ötször annyi ajánlatot adott ki, mint amennyit a kampány elején elvárt.


Nyomtatás