„Van munkám”

A 100 %-ban magyar tulajdonban lévő Work Force Kft. javaslatunk alapján hívta életre a „VAN MUNKÁM!” kampányt, amelynek célja a munkaerő kölcsönzés, mint foglalkoztatási forma széles körben ismertté és szimpatikusabbá tétele. Ez az üzenet képezte az integrált kommunikációs kampány alapját, aminek egyik sarkalatos pontja a havonta kiküldött sajtóanyag volt.

A PR munka során frissítettük a Work Force Kft. bemutatkozó kiadványát és egy elegáns, számos felhasználásra alkalmas, a cég arculatába illeszkedő mappát készítettünk.

A „VAN MUNKÁM!” kampány szerves részeként 2013-ben életre hívtuk a Work Force Café Rendezvénysorozatot. A szakmai fórum célja, megbízónk jelenlegi és jövőbeni partnereiknek hírt adni a munkaerő piacot, a kölcsönzési és közvetítői munkaerőpiacot érintő legfontosabb aktualitásokról és teret biztosítani a HR szektorban dolgozók tapasztalatainak megosztására, megvitatására.

A lebonyolított PR alapú média kampányban számos meghatározó gazdasági és humánpolitikai médiumban jelentek meg a cég üzenetei.


Nyomtatás